sobota 17. júna 2017

Len tak, .......... rôzne :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Rozhodla som sa, že vyšívať idem len niečo menšie. Mám už niečo vyhliadnuté, ale rozhodnutie zatiaľ nepadlo :-)

Pribudli mi dva vechtíky:



Dnes som otvorila letnú polievkovú sezónu.  Potrebujem k tomu skorú kapustu, paradajky a papriku. Na ochutenie do nej dávam kocku bujónu, najmenší paradajkový pretlak, rascu, ocot a čili. Môžem ju jesť každý deň a aj celé leto budem :-)




Až keď som sa najedla najlepšej polievky na svete, som len náhodou našla článok o ľuďoch s krvnou skupinou 0, takú mám aj ja :-)

Musím sa vraj vyhýbať alkoholu a kofeínu. To by celkom šlo, alkohol vôbec nepijem, ani na kofeíne nie som závislá. Čajový obrad mám rada hlavne pre atmosféru, šálky a čajníky :-)

Priberám z výrobkov zo pšenice, kukurice, fazule, ale čo je najhoršie, mala by som sa vyhnúť kapuste a karfiolu. Tak to je teda dôvod mojej obezity :-)))) Môže za to kapusta! Presne tak, ako mi len nedávno na kapustový príspevok napísal František na G+: "Od kapusty chlap je tlstý". Síce k tomu dodal niečo svoje - chlap je tlstý skôr z mäsa a klobás vyvarených v kapuste. V mojej polievke  mäso a klobásy nenájdem. Ja som dôkaz pravdivosti starého príslovia :-)))

Našla som aj ďalší článok, ktorý radí dodržiavať tri pravidlá:
  • Čistenie jazyka - vraj existujú špeciálne škrabky na jazyk. Zbavíme sa tak baktérií, ktoré sú častou príčinou zápachu z úst a iných problémov v ústnej dutine. To som nerobila a ani nebudem robiť :-)
  • Vypiť každé ráno pohár vlažnej vody. To už dlho robievam s pridaním jablkového octu
  • Dať si ráno jednu lyžičku medu. Dodáme tak organizmu vitamíny a stopové prvky, posilníme si imunitu a spomalíme starnutie. Od zimy si dávam med do vody s octom
Ja navyše ráno pijem ešte aj pohár vody s medom a šťavou z jedného citróna. Budem zdravá ako repa a mladá aj v stovke :-))))

Takto sa "vzdelávame" na internete. Čo by sme mali, čo nesmieme, ako riešiť rôzne situácie, kedy čo robiť a nerobiť, ako spať, ako vstávať, čo jesť, s čím ísť k lekárovi, s čím k veštici a liečiteľovi, čo je moderné a čo si v žiadnom prípade nedať na seba, aká farba je predpísaná na tohtoročný vianočný stromček, čo zdravé uvariť a upiecť, najnovšie hlavne bez cukru, ako vychovávať deti, aby nemali následky v dospelosti, kde sa čo momentálne udialo v každom "kúte" zemegule, ako sa správa pri sexe správna žena, čo nesmie muž pri tom povedať, čo urobiť, aby bolo dobre obom, podľa čoho zistiť, či sme si verní, kto má za koľko kabelku a topánky, čo kto jedol na svadbe, ako žijú milóny ľudí v slamoch bez pitnej vody, koľko ľudí sa utopilo pri úteku pred vojnou či chudobou,  .................

Ak je deň taký, ako dnes, prečítam toho viac. Dúfam, že to nebude na dlho, zas zasvieti slniečko a budem môcť ísť do prírody :-)


Sagan ma dnes potešil, ale RTVS nie. Nevysielala cyklistiku. Nuž, ale internet aj v tom pomôže :-)

Dnes som čaj vymenila za horčík. Zdalo sa mi, že ho mám nedostatok. Čítala som, že to môže zapríčiniť aj bolesť v záhlaví a strnulosť šije a to som pociťovala. Kedysi by som si myslela, že som tvrdo spala s vykrútenou hlavou a treba to rozcvičiť. Vďaka internetu som si k cvičeniu pridala horčík :-)





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela









2 komentáre:

  1. Danka ... stále ma prekvapuješ množstvom vzorov a farieb na tvojich vechtíkoch ... aj tieto sú zaujímavé a veľmi pekné ... Letná polievka vyzerá chutne ... hneď by som si prisadla k tomu tanieru ... :)))
    Internet ... je pre nás studnicou nevyčerpateľných informácií ... už by som si život bez neho nevedela predstaviť ... Noviny a časopisy už vôbec nekupujem ... a to som voľakedy bola ich veľký fanúšik a nákupca ...
    Prajem peknú nedeľu, hlavne viac tepla a slniečka ... paa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďalšie pekné vechtíky v štýle 70. rokov. Som zvedavá, čo si vybrala. Tiež mám rada letné polievky, napríklad aj s hríbikmi, aj ked len s dvomi. Tá chuť a vôňa .... peknú nedelienku

    OdpovedaťOdstrániť