sobota 6. januára 2018

Vankúš č. 33

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam :-(

Dnes som ušila vankúš s poradovým číslom 33:




vidíte tú chybu?
polovica zadnej časti ide jedným smerom, druhá iným smerom :-(
takto to nie je nápadné, a je to predsa len zadná strana :-)



vyšívanla som dávnejšie pre Christmas Ornie SAL


Dnešný deň Trojkráľový vyzeral skôr na jarný, ale o tom zajtra :-)

Vyskúčala som posledný čaj spod stromčeka:


Čaj má názov: Kašmír
Zloženie: čierny čaj ochutený korením podľa tradičnej nepálskej receptúry (zelený aníz, kardamom, škorica, zázvor, klinček)
Hodnotenie: výborný, na zimné posedenie pri čálke čaju ako stvorený






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

9 komentárov:

  1. jé, ta zimní výšivka s ptáčky je nádherná.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    výšivka je krásna a vankúš je super, myslim, že tá chyba zo zadu vôbec nevadí... veď aj to sa stáva.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekne vankuse. Cim ich vyplnate?
    pekna stranka, tesim sa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, oba polštářky jsou moc pěkné. A ta chyba na zadní straně polštářku vůbec nevadí. Tentokrát mne zaujala tvá čajová seance - zajímavá směs i obal čaje, hrníček a lžička. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, kdybys neupozornila, tak bych si toho na polštářku ani nevšimla. Polštářky jsou krásné ... a ten s ptáčky moc. Čaj musel být výborný a určitě zahřál v krku i u srdce.
    Pěknou neděli, papa Jarka.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Beautiful cushion, Daniela! The difference in print alignment is not noticeable at all. I have never tried using velcro for cushion. Can it be sewn with a regular sewing machine foot?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Congratulations on your beautiful cushion finish!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Presne v takej chalúpke ako na vankúšiku by som najradšej trávila nejaký čas v zime. Pila by som čaj,príp. "svařák" na zahnanie zimy a kávičky...a po večeroch by som čítala knihy a hľadela na sneh. Pokojne aj sama. :) Lebo niekedy je človeku najlepšie samému so sebou. :) Milučký večer. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Daniela, prekrásna výšivka, aspoň tam je nádherná zimná atmosféra. Zatiaľ som neprišla na chuť čajom, tak nech Ti to čajíčkovanie vydrží dlho.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť