piatok 13. apríla 2018

Biele fialky

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Včera vypárané, dnes vyšité a k tomu aj jedna včielka:



Ráno sa zdalo, že deň bude uprašaný. Do školy som išla pred desiatou a už aj pršalo. Na obed sa vyjasnilo, obschlo, a podvečer už po daždi nebolo ani stopy. To som teda mohla ísť aj do kopcov :-)

Stretla som pani Darinku. Nenechala sa dlho vyvolávať, išla so mnou. Dobre mi padne aspoň občas mať pri sebe aj niekoho iného ako Bora :-)

Nakoniec naša vychádzka trvala 2,5 hodiny. Dobre sme sa obidve vyrozprávali a aj nachodili. Opustili sme chodník a išli sme cestou necestou, pomedzi hustý porast:





takto sme sa nakoniec z lesa dostali na lúku, to je pani Darinka
 nuž veru, sama by som tadiaľ nešla!
v Choči sa ešte stále belie sneh
 už slniečko zapadá, vpravo sa mrakov "dotýka" Rozsutec


Veľmi sme sa obidve čudovali, keď sme našli biele fialky, videli sme ich prvý raz:



Kvitne aj pľúcnik lekársky:


a prvosienka jarná:



Aj môj dnešný čaj bol voňavý. Naladila som sa levanduľovo:






odráža sa okno a aj moju ruku vidieť :-(
stále mi chýbajú poličky, obrázky nevisia, ale raz všetko bude :-)




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

5 komentárov:

  1. the lavender embroidery is very beautiful ...nice work
    and the photos are also beautiful
    have a nice weekend

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielko, úžasná procházka, zvlášť když jste byly dvě. Taky koukám na bílé fialky.. ty neznám. Moc se mi líbí fotka v pozadí s "kopečky".
    Měla jsi krásné odpoledne.. nejdřív procházka a pak čaj v levandulovém ráji.
    U nás včera před setměním přišel velký vichr, bouřka, pěkný déšť.. přetékal nám sud.. nakonec sluníčko a jasno. Ráno vypadá kouzelně.. opět je sluníčko.
    Tak ať svítí i u vás. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to "raz vsetko bude" poznam velmi dobre... Ale uz necakam a co viem, urobim sama... Opat krasna prechadzka... Biele fialky som uz videla, rastu v okoli Prievidze, takze to bolo veeeelmi davno... Su pekne, zvlastne... Prekvapilo ma, ze su u vas uz prvosienky... Danka, ma byt krasny vikend, uzi si ho, oddychuj... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    pekné zákutia ste prešli a to pole bielych fialiek je krásne. Tie moje biele tento rok zatiaľ nerozkvitli :-(
    Výšivka je milá, aj včielka.
    Uži si slnečný víkend, pá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, musela som sa pousmiať lebo u nás vidno už len biele fialky a také krásne fialové ako ty zbieraš som videla u nás naposledy pred pár rokmi, veľmi ma to mrzí že sa vytratili...maj sa dobre.

    OdpovedaťOdstrániť