pondelok 16. apríla 2018

Dve v očakávaní

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Poobedie bolo pod mrakom, dokonca aj slabý dážď chvíľami, takže užívanie si jarných dní sa prerušilo. Vyšívanie sa tomu potešilo :-)





Moje dve mladé kolegyne, Majka a Lucka, sú v očakávaní. Preto tie dve rovnaké výšivky nedávno. Ušila som z nich toto:


prednú časť som podšila bielym plátnom, aby nepresvitala náplň - duté vlákno








Dve v očakávaní, dva darčeky. Už odovzdané :-)

Dnešný čaj:


Pu Erh


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

11 komentárov:

  1. Danielka, darceky su prekrasne...urcite velmi potesili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka krásne darčeky ... určite z nich mali kolegyne veľkú radosť ... papa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    pekne si to vymyslela a určite sa kolegyne potešili :)
    U nás pršalo v noci, ale celý deň bolo zamračené...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné dárečky, určitě potěšily.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekný motív, úplne vystihuje ten nádherný čas v očakávaní. Kolegyne sa určite potešili takémuto úžasnému darčeku.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné, krásné....nemám slov....Pěkný den vám třem při předávání....Milada

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to jsou dárky od srdíčka, ty určitě potěší. A ty kolegyně budou mít holčičky, že je ten puntík do růžova? Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danielko, dárečky se mi taky moc líbí .. jsou něžné ... ty musely potěšit.
    I vyšívané včelky jsou pěkné.
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Such lovely gifts for expectant mums - great idea, Daniela.

    OdpovedaťOdstrániť