utorok 3. apríla 2018

Vodopád

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Možno vás to prekvapí, ale je to tak - mám to dvojmo:




a už mám uštrikovaný štvorec:




Z druhej strany Choča sú Lúčky. Je to kúpeľné mestečko v Chočských vrchoch neďaleko Ružomberka. Včera sme boli pri vodopáde, ktorý je na hornom konci Lúčok. Nad vodopádom je už areál kúpeľov. 










Dnes som mala čaj o hodinu skôr. To preto, aby som mohla ísť na prechádzku. Bolo nádherne. A už   vidieť aj zelenú :-)






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

7 komentárov:

  1. Danielko, moc hezké štrikování a výšivka .. jsem zvědavá co se z toho vyklube. Máte u vás krásné vodopády .. výlet musel být parádní. U nás dnes bylo kolem 20 stupňů a sluníčko svítilo o sto šest. Líbí se mi fotky Choče i minule. Měj se hezky jarně. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty nás teda vieš napínať ... neprezradíš a neprezradíš, čo zaa čudo štrikuješ ... Výšivka zatiaľ cez kopirák, ale vnútro určite bude rozdielne ... kvietky ? Výlet k vodopádu bol určite nezabudnuteľný ... teraz je vody najviac, má svoju silu ... Danka pozdravujem ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    žeby obrúsok dvojmo? Aj si pekne pokročila v háčkovaní.
    Fotky sú nádherné, ten vodopád je krásny :-)
    U mňa čajík nebol, aspoň Ty si si ho vychutnala...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pozdravujem na Oravu. Fíha, pri Lúčkach musí byť ozaj pekne. Mamina zvažuje, že tam pôjde do kúpeľov. Ukážem jej zajtra vodopád. :) Výšivka vyzerá rúčo :), o pletenom štvorci ani nevraviac. Som zvedavá, čo z neho bude. A teším sa, že aj výlet cez sviatky bol. Mňa s dcérkou prepadla viróza, takže sa liečime. Na zdravie s čajíkom - u nás sa strieda teraz zázvor, šalvia a kamilky.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka, Ty si ale veľká šikovnica. Stíhaš štrikovať, vyšívať aj na prechádzku zájsť. Nechám sa prekvapiť čo z toho bude. Vodopád je úžasný, vedela by som pri ňom presedieť a počúvať šplechot padajúcej vody asi celú večnosť.Pozdravujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, Danko, jsem zvědavá, jestli se komentář dnes zobrazí, včera se mi dva smazaly. Zvládáš toho hodně, fotky z výletu jsou báječné, Lúčky znám z vyprávění, vím, že je to lázeňské městečko. U vodopádů jsem byla kdysi v Tatrách, to se moc často nevidí. ... Je vidět, že jsi zručná pletařka, dílo ti přibývá a tipuji, že by to byl hezký přehoz na křeslo nebo deka, ale ta by byla velká. Líbí se mi výšivka, jsou to dva kusy, snad prostírání pro dvě osoby, ale výběr barev hezky ladí. Přeji ti hezké jarní dny, plné sluníčka. Jana

    OdpovedaťOdstrániť